ain't no mountain high enough baby

Ännu en lång skoldag. Klockan 12 landade jag hos Epiphany där vi skulle spela in dokumentären för 102e gången eller något. Är fan där 5 gånger i veckan. Dock är det snart över, så det ska bli skönt. Lite dumt att det är planerat att vi ska spela in dokumentären under tiden vi har våra majors i arbete också, men så är det väl. Efter det kom jag i alla fall till skolan där jag satte mig och började göra lite scene-breakdowns, du skriver mer eller mindre ned vad alla scener innehåller, och det är mitt jobb eftersom jag är continuity.


Efter det stack vi till puben på hörnan Abbots. Det var skolans första wrap-fest. Det innebär helt enkelt att när man spelat in det man ska och allting är klart firar man det med fest. Dock var det inte min film men jag hjälpte gärna till att fira! Och nu kom jag hem och gjorde pannkakor. Fick lite tips med saker att lägga i pannkakorna. I Sverige existerar det i princip bara att man har i jordgubbssylt och grädde. Här var det skinka, ost, mycket salt och hela faderuttan. Men det var gott faktiskt. Fick såklart ta en på det svenska sättet också, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0