bajs internet system

Vi har nått våran gräns på internet så det är därför jag inte har lagt upp något igår. Som det ser ut just nu har vi bara internet mellan 1 på natten och 1 pådagen vilket är skrämmande dåligt. Tydligen har någon laddat ner under dagtid vilket vi har förbjudit, så nu kommer vi förmodligen få utöka gränsen i alla fall innan jag får internet då igen.

Igår var det egentligen inte tänkt att göra någonting, men efter att vi fått ett samtal från käre Joel blev vi sugna på att åka in till Newtown för att delta på födelsedagsfirandet av George från skolan. Det var kul, eller i alla fall väldigt trevligt. Vi trodde det var hemma hos honom men det var på någon restaurang. Men i alla fall vi stannade där för en stund och sen satte vi oss i en park, där jag bara stannade några enstaka minuter innan jag gick hem för att prata med Julia och för att jag skulle upp tidigt imorgon igen till skolan.

Så här sitter jag nu, i handduk utomhus klockan 10 i 9 på morgonen. Härligt, men jag måste sticka. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0