banana head

Tredje inspelningsdagen idag med dokumentären. Nu börjar det hända saker där och den börjar faktiskt bli rolig. Hennes mormor börjar väl mer eller mindre att bli lite nervös men samtidigt så lär hon sig dansstegen väldigt bra. Ska bli kul att se familjens miner som sagt!

Ikväll skulle vi egentligen haft feedbacks dag sen vår cinematography workshop fast vår film hade inte kommit från labet, hade blivit något strul så jag tror vi ska ha våran på fredag istället. Lite tråkigt med tanke på att vi tänkte bygga vårt kontor till Chinatown inspelningen som vi ska ha på lördag... Men det löser väl sig.

Imorgon har jag möte med min direktor på dokumentären jag är producer på och ska även ha en lektion med ljuddesign med en kille som heter Mark som har gått på skolan förut. Blir förövrigt tidig säng idag också med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon till skolan. Nattinatti.



Kommentarer
Postat av: hanka

snygg skjorta :)

2010-04-19 @ 16:21:12
URL: http://angicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0