city city

Första gången jag var inne i city idag på hur länge som helst som sagt. Var roligt, dock hann jag inte med att shoppa som jag ville, men kommer väl fler dagar. Nu är i alla fall flygbiljetten hem ombokad, så nu åker vi hem den 20e december förhoppningvis. Dock stod biljetten på M-klass, och där fanns inga sånna lediga platser lediga den dagen så vi kommer nog få betala mellanskillnaden till H-klass tyvärr :/ Sen var vi även på medicare centret för att fixa medicare card, men ska dit igen med mitt study visa.

Gjorde världens godaste potatismos idag också, första gången här nere. Sjukt gott och mina köttbullar "blev" helt plötsligt 10 gångare godare också, haha!

Här är lite bilder från idag. En på utsikten från 36e våningen i en byggnad mitt i Sydney, och en på tågen. Vet att jag har någon tågintresserad hemma, så därför. Som ni ser är där 2 våningar. Skit coolt! Dock inte så jätte avancerat kanske, men ovanligt för det svenska ögat.




Kommentarer
Postat av: Anders

Tackar särskilt för tågbilden. Det finns faktiskt tvåvåningståg i Sverige också. Dock inte i Skåne, men väl i Stockholmstrakten. //Pappa

2010-04-22 @ 19:46:48
Postat av: Filip

Jaså jaså. Ovant för det skånska ögat då! haha.

2010-04-23 @ 02:11:24
URL: http://sauppenbart.blogg.se/
Postat av: Josefin

har Julia en blogg?

2010-04-23 @ 14:55:49
Postat av: Katja

Antar att denna filmskola som du går på är lite som unviersitet? du har tagit studenten va? :)

2010-04-23 @ 15:32:56
URL: http://lovstraand.blogg.se/
Postat av: Filip

Josefin: Nej Julia har ingen blogg, inte vad jag vet i alla fall, haha :p Men hon kommer in och gästbloggar här ibland!

2010-04-23 @ 16:13:14
URL: http://sauppenbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0