dear john

Såg på Dear John innan. Riktigt bra film, och det gjorde den bara bättre att Lasse Hallström gjorde den, det blev roligare att titta på den om ni förstår vad jag menar. Förövrigt är filmen baserad på boken som är skriven av Nicholas Sparks som även skrivit The Notebook, Kärleksbrev och A walk to remember som sedan har blivit filmer. Jag ska vara ärligt och säga att jag rekommenderar er att säga allihopa. Dock var skådespelet lite lamt i början med det blev bättre.

Skådespelet svarar Channing Tatum från She's the Man och Step Up filmerna för, och Amanda Seyfried som är dottern i Mamma Mia. Se den nu!



Kommentarer
Postat av: denise möller

självklart ska de va 40 dagar kvar tills premiären i sverige.. jag vill se nu :D

2010-04-25 @ 20:28:54
URL: http://deniseemoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0