etihad airways

Godmorgon alla (eller ja, godnatt för er då, bah). Precis vaknat till stark och varm sol här i Sydney. Det var menat att jag skulle få min lediga dag idag men självklart måste jag in till skolan för ett möte och gå igenom manuset!! Har inte haft en ledig dag På 17 dagar idag, har varit där på helger också, är inte det underbart? Det jag skriver, pre-productionen dödar mig långsamt.

Men idag ska vi in på stan, första gången för mig sen 20 Februari, dagarna innan skolan började. Tänkte shoppa lite och kolla på Sydneys uppdaterade utbud, men vet inte om vi hinner eftersom vi ska till skolan. Måste i alla fall till Etihad Airways, flygbolaget vi åkte med (vilket jag starkt rekommenderar), för att boka om vår biljett hem annars får vi betala några tusenlappar vilket vi inte vill såklart.

Här är lite bilder på locationen vi var på igår, det här är huset vi ska spela in i. Ha en bra dag, vi hörs när ni vaknar.






Kommentarer
Postat av: sofia

Ja jag tror att jag ska köra på south seas jag har fått så många rekomendationer om den och jag vill jobba lite mer tv. Men jag har hört lite om bachelor och diploma och så och south seas har väll inte dom stegen tror jag så det var ändå synd.

2010-04-22 @ 21:35:48
URL: http://frisellco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0