first shooting day

Var inte så farligt som jag trodde dock. Vi var på skolan runt 8.30 idag sen slutade vi väl runt 19. Så vi jobbade väl i starka 10 timmar idag och då med 45 minuters lunch också, fruktansvärt roligt har jag haft. Och blev bara piggare och piggare ju längre dagen gick.

Är alldeles för trött för att skriva ett långt inlägg men det kommer komma upp en hel del bilder, det kan jag garantera! Där nere är i alla fall två.

På tisdag ska vi från dokumentär gänget gå och se Kick-Ass på bio, ska faktiskt bli roligt, dem säger att den är skit bra! :D Nu blir det i alla fall säng, tidig och lång dag imorgon också. Och för guds skull, glömmer jag något, eller där är något ni vill veta eller som jag ska ta upp på bloggen så skriv det, för jag kanske inte har något att säga varje dag även om det varit så typ sen jag kom hit. Som ni såg också har min älskade älskade flickvän skrivit ett inlägg nu också. Det gör mig så glad när hon gör det, hon är bara bäst. Och förövrigt måste jag säga det också, jag har absolut världens starkaste flickvän, världens starkaste, ingenting att tveka på. Vi hörs imorgon allesammans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0