full (film)rulle

Har så jävla mycket att göra i skolan känns det som och ändå har vi inga lektioner längre. Har massa inspelningar av dokumentärer och produktionsmöte men det gör ingenting, älskar när man har mycket att göra, speciellt när det rör sig inom detta området!

Ikväll har vi bara tagit det lugnt. Två killar från skolan kom hit som vi tog det lite lugnt med. Har även hunnit prata med mitt hjärta 2 gånger. Fan vad du är bra.

Imorgon ska jag vara på skolan vid 10 för att fortsätta rita bildmanus med Cha Cha Cha filmen. Sen runt 12 har jag ett annat möte med produktionsledaren och producenten där vi tre ska schemalägga vår produktion, åtminstonde börja. Och sen 1.30 åker jag med Epiphany och Waheed igen till hennes mormor för att spela in ännu en del av dokumentären där hon lär sig dansa. Tillbaka på skolan runt 5-6 och då ska jag träffa Jarrod för ett möte om hans dokumentär, det är den jag är producent på och han är min regissör, och vi ska även kolla lite på det material vi hittils har på den. Sen blir det hem och ta tid på manuset vi har till Cha Cha Cha som jag sedan ska ha klart till mötet på lördag. Ah det är mycket som händer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0