happy easter

Partaj i Johns lya idag då. Mycket snyggt hus, dock dubbelt så dyr hyra i veckan som vi har här hemma, men dock har dem eget rum. Ah vi får se, det kanske är ett framtida projekt, det vet jag inte. Vi blev bjudna på lite fisk, rostbiff och kyckling, väldigt gott må jag säga. Dock var där inte överflödigt med mat så jag och Joel firade med KFC senare på kvällen. I alla fall, efter måltiden och lite socialt snack gick jag och Joel med de andra killarna från huset och försökte hitta en bar inne i stan. Dock eftersom det är Good Friday så är allting stängt, med andra ord långfredag. Vi hade ju tankarna på det, men vi trodde dock något skulle vara öppet, men nejdå. Så som sagt, jag och Joel fixade lite käk, och sen gick vi hela vägen hem från Central Stationen till Marrickville. Tog nätt och jämnt 1 timme.
Här är en bild på Joel som jag tog när han avnjuter nattamaten uppe på en trappa med underbar stadsvy. God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0