helg

Har inte varit så här trött sen dagen jag kom hit alltså. Fick inte mer än 4-5 timmars sömn inatt med tanke på att jag satte uppe hela natten och tog tid på skriptet. Lagom trött på det nu och det värsta är väl att jag måste göra det snart igen med tanke på att vi ska ändra vårt story board, haha!

Ikväll har det varit oerhört lugnt. Pratade precis med min älskade älskling, gud vad jag älskar dig. Du är bara bäst i hela världen. Innan det så satt vi och snackade och Turk kom hit, en australienare från skolan. Skit trevlig snubbe. Killarna sitter fortfarande ute med honom men jag är så jävla trött, måste verkligen sova, och nu är klockan 11. Men det är jag förtjänt, behöver 10 timmars sömn.

Till mat idag blev det Filip-specialé. Dock inte lika god som med kycklingen från Kungsörnen i Sverige. Men den blev bra såklart. Här är en charmig bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0