holy sunday

Köttbullar med stuvade makaroner, en rätt som inte slår fel och som satt mitt i prick även ikväll. Dagen i övrigt har varit väldigt seg. Har inte gjort någonting alls, bara vilat upp mig efter den stenhårda skolveckan. Nya tag imorgon då jag ska upp klockan 9 och åka iväg och spela in ännu en bit på dokumentären. Mellan 2-5 har jag continuity class sen, en klass där vi får besök av en scripta och ska lära oss vad yrket går ut på och hur man bäst utför det i princip. Har blivit en hel del film och tvspel idag som ni säkert förstår då. Jag kollade på Wallander Vålnaden som faktiskt inte alls var inspelad långt ifrån Julias hus. Dem kör över en bro som vi brukar gå till (och är jag ute och går kan det inte vara långt dit). Sen spränger dem ett hus där mitt i natten också, FRÄCKT. Jag har faktiskt hunnit med att börja på Snabba Cash idag också, läste cirka 50 sidor. Den börjar bra, och med tanke på vad som sagts om den och vad andra säger har jag höga förväntningar, så upp till bevis Jens!

Ikväll har jag lekt lite i Photoshop. Började med en misslyckad bild som Joel tog (inte han som misslyckades) och lekte lite som till slut slutade som en profil bild på facebook. Här har jag visat före och efter bild för att ni ska se skillnaden och vad man faktiskt kan göra i detta fantastiska program.

Förövrigt, synd att inte mitt skådespeleri-klipp fungerade. Ska lägga upp det igen med några andra så fort de får rätt på hemsidan jag la upp den på. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0