ok gang

LÅÅÅÅÅNG dag i skolan. Var där runt klockan 9 och gick inte därifrån förrens klockan 8. Dagen har innehållit dokumentär, skådespeleri, och regissering. Nu är det gjort, och det känns så skönt! Sen satt jag och Joel och la in alla scenerna jag har varit med i som jag nu sitter med på datorn. Skit roliga, ska försöka lägga upp dem ifall jag får tillstånd från de andra som är med. Såvida jag inte hittar någon annan uploader, ska se!

Ikväll har jag och John varit ute och käkat med Bieber och såklart respektive till denna man, Linda. Vi hamnade på en italiensk restaurang som hette Mammas som faktiskt hade väldigt gott käk. Jag fick ner mig en vesuvio pizza. Jag beställde en stor. Den var inte stor. Dock var den snäppet tjockare än en svensk pizza, men inte mycket. Det var trevligt att få träffa dem igen innan dem åker hem i alla fall. Vi får se vi kanske träffas på Coogee imorgon ifall vädret tillåter. När vi lämnat av dem skulle John såklart visa mig en annan pub i närheten, men jag ägnade mig glatt åt hans roliga skämt samtidigt som han beställde två glas vin, jag iaktog bara.

Här är bilder för att bevisa att dem faktiskt var här, haha. En bild med Jennys kille, och en med mig utan honom. Kullberg skulle såklart varit med på bilden men han gick upp bara sekunder innan. Bilderna är tagna utanför deras hotel Marque vid Central Station.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0