påsken är över

Sista påskdagen idag, jag har full koll på att den heter Easter Monday här, men har fan glömt bort vad den heter på svenska. Men det blir väl lätt så. Tror jag börjar komma in i att tänka på engelska mer nu också. Har kommit till ett stadie där jag vet vad orden heter på engelska, men har glömt vad dem heter på svenska, haha!

Imorse var vi iväg och spelade in Epiphanys mormor till dokumentären. Idag tränade hon in alla dansstegen, var väldigt roligt. Otroligt hon inte skäms eller är nervös alls. Imorgon har jag första mötet med Jarrod angående dokumentären jag är producent över också, ska bli spännande och se vad för material han har att ge mig. Jag hade även continuity-class idag, men som jag dock fick gå ifrån för han höll över 1.5 timme, och ville inte missa min sista buss hem vilket jag gjorde ändå och fick gå hem.

Ska avsluta för idag, Joel försöker sova så kan inte vara för högljudd. Här kommer två av dagens photoshop-verk. Värdelösa, men roliga. Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0