påskharen


Tusen tack. Idag möttes jag av det här. Helt underbart. Förstår inte hur man inte kunde äta mer Marabou choklad när man väl hade chansen till det. Lär av mitt misstag gott folk, gå genast och köpa ett gäng marabou chokladkakor. I paketen låg det 2 Björn Borg kalsonger också. Tackar jag ytterst för, är en av sakerna som börjar knacka på ryggen att man behöver, då kan jag glömma bort dem bekymmerna! Allt var förövrigt från mamma och Viktor med en glad påsk hälsning från mormor och morfar också!


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha nu tycker jag allt att vi har skämt bort dig lite väl mycket ;-) Det var inte långt mellan mitt och deras paket, och snart födelsedag också. Ack ack vad spoiled du är baby! ;-)

2010-04-09 @ 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0