sydney comedy festival

Fan blir så förbannad. Inget internet under dagen nu heller! Men imorgon ska det vara fixat, Sadi ska sticka till Cozzt Stay, företaget som äger huset vi bor i, så dem fixar det. Sjukt irriterande att man ska behöva vara vaken för att kolla sin mail och andra dagliga vanor innan man kan lägga sig.

Idag har vi varit på en av våra locations som jag sa igår. Var trevligt och har fått ett bättre perspektiv på det med. Ikväll stack jag och Joel till Sydney Comedy Festival, kan in ana varför? Vi skulle se ingen mindre än Carl-Einar Häckner. Sjukt roligt att han hittat hit och han uppträdde bara typ 500-1000m ifrån vårat hus på ett ställe som heter The Factory, så klart man passar på. Fick även ett kort snack med honom efteråt, och det visade sig ju för mig att Joel som var med, hans pappa hade tagit en del foton på honom så dem hade tydligen träffats förut. Blev en del skratt när han kom in med Ikea påsen ni ser på bilden i början av showen, man kan ju undra varför, haha!

Nu ska jag sova, ska upp lite tidigare imorgon. Natti.



'


Kommentarer
Postat av: Myra

Sv: Jomen verkligen!:) Jag ska gå en Entreprenörslinje efter sommaren:)

2010-04-21 @ 18:34:59
URL: http://myraaa.blogg.se/
Postat av: sofia

haha vad roligt, har också träffat honom, han hade glömt sitt visakort inne på liseberg.



Jag hade tänkt att jag ska studera film i australien eller nya zeeland nästa år någon skola att rekomendera? eller du kanske mest har koll på din egen

2010-04-22 @ 02:05:40
URL: http://frisellco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0