tisdag

Har nu suttit och svarat på frågorna som kom upp. Ska i övrigt avslöja att jag är helt slut. Pre-productionen som vi just nu går igenom dödar mig långsamt, haha. Jag medverkar i 4a olika filmer också, så jag måste vara överallt hela tiden.

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka till en av de locations vi har för inspelningen av filmen Cha Cha Cha. Ska ta lite foto och helt enkelt gå igenom med min DoP och Director ifall bildmanuset fungerar som vi vill och ifall de olika shotsen är möjliga att göra. Imorgon ska vi även utöka limiten på internet så då kommer det en lite snabbare update förmodligen. Nu ska jag fortsätta digga till Erik Grönwalls nya låt Crash and Burn innan jag hoppar i säng.



Kommentarer
Postat av: Din, alltid din

Jag vill bara ha hem dig ikväll. Eller nej, ännu bättre, jag vill vara hos dig. Jag önskar så mycket att jag bara hade kunnat krypa ner under täcket hos dig och lägga mig på ditt bröst.

2010-04-20 @ 21:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0