tisdag

Dagarna bara ramlar in i avklarat-lådan. Idag kom jag till skolan lite tidigare än när min klass började på grund av att jag skulle ha produktionsmöte med dokumentären jag är producent på. Sniffer Dogs heter den och handlar väl mer eller mindre om hundar som söker efter knark och sånt. Inget ämne för mig, och som sagt det var den dokumentären jag vill jobba sist på, men eftersom producent var det jag ville vara mest fick jag det på mitt sista val (TACK). Det känns dock bättre nu efter mötet. Hans idéer om det visuella och hur dokumentären ska byggas upp var väl helt okej. Så blir lite roligare att klippa den sen vilket han och jag ska göra.

På klassen sen, screen studies, var dagens tema ljud och vad det tillförde till filmen. Det har varit klart länge att det har en väldigt stor del av vad man vill publiken ska titta på och hur man ska reagera, så blev lite refresh på det men även lite nytt. För att förklara det enklare, en skräckfilm hade inte varit läskig om ni stängt av ljudet, nu tror jag ni förstår vad jag menar.

Världens kanske segaste kväll idag. Lagade kyckling och så, tog lång tid. Sen satte jag mig ner och spelade lite xbox med grabbarna. Känner hur tröttheten bara slår ner mer och mer. Ska prata med älskade älskling om 15minuter och sen ska jag nog fota Öznur som är turken här till hennes profilbild. Ska leka med någonting i photoshop till henne. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Lars

Hej du! det var ett tag sedan, livet verkar leka för dig. Mamma blev inte glad över din nya frisyr!! Jag såg att du skrev att du fick vara tyst för någon hade gått och lagt sig, varför det? När vi skulle sova här hemma tyckte du ju att vi skulle stoppa i öronpropparna hehe. har du provat surfa fler gånger det skulla jag vilja prova ser häftigt ut. Har lagt ut din gammla moppe på blocket hoppas någon är sugen. Fortsätt ha skoj och lycka till med skolan. Lars

2010-04-06 @ 18:30:00
Postat av: Julia

Ser verkligen fram emot att få kvällsmaten serverad av en sann mästerkock (nej nuggets i ugnen räknas inte som mästerkockrecept älskling) när jag kommer ner!

Älskar dig som ingen annan Filip.

2010-04-06 @ 23:46:40
Postat av: Filip

Haha ja Lars. Jag börjar känna igen det där nu. Nu är det helt ombytta roller. Nu är det jag som skriker på att folk inte har diskat / städat undan efter sig och kan inte sova för att människor springer i köket. Det är lustigt det kan bli så, haha.



Nej vi har ju inte det. Vi surfade den gången jag pratade om, och sen var alla övertygade om att vi definitivt skulle göra det igen. Men varken vädret eller vår kalender har tillåtet det hittils, så det får väl bli att vänta tills sommaren börjar igen!



Mopeden kommer bli såld, lägg en notis om att gamla ägaren är Filip Iversen bara. Och påtal om annat, jag letar efter den perfekta bilden för att beskriva Sydney och bilar. Men har inte hittat någon perfekt vy än så länge. Är det en korsning med bilar eller en bilaffär du vill se? :p



Älskling: Du ska få all mat du bara vill om du bara kommer hit nununu!

2010-04-07 @ 01:43:42
URL: http://sauppenbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0