13 augusti, 20 månader


20 månader alltså, det är ju helt jävla otroligt. Hur snabbt har inte tiden gått mitt lilla hjärta? Minns det som igår första gången jag sa hej till dig när jag såg dig som en tuff 15 åring åka longboard utanför vår skolan :*

Senaste gången vi firade månadsdag var du ju här hos mig. Vilket gör att jag bara mår helt kasst idag. Vill verkligen inte gå igenom ännu en månadsdag utan mitt älskade hjärta. Känns så tomt och som att det är något som fattas, vilket det ju är också. Men vi är 2 starka människor, och hur bra kommer inte våra månadsfirande bli när jag kommer hem istället?

Extra synd om detta lilla brevet du ska få nu. Egentligen var det ju tänkt att du skulle komma hit till mig och vara här nu i August och att det var då du skulle få detta brevet. Så har känt mig taskig mot detta brevet eftersom jag sa att du skulle hämta det för en månad sen. Men ingen älskling kom till det. Förstår du hur glad det kommer bli av att se dig nu eller?

Denna månaden ska du hämta brevet hos lilla Mommi! Och det här ger dig förmodligen en del förklara om saker hon har sagt till mig du inte kommer ihåg när. Jag har dock inte fått tag i henne eller din mamma men jag hoppas det kan lösa sig i alla fall. Hon vet ju om att min älskling ska få ett brev.

Grattis på 20 månaders dagen hjärtat, jag älskar dig meeeest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0