en månad och 90 dagar kvar

Eftersom Filip inte har tid att uppdatera er om vad som sker down under, så kan jag som har hyffsat bra koll på läget hjälpa till lite...

Imorgon gäller det!! 06.15, svensk tid, så står Filip och pitchar för sin film. Om jag har förstått det hela rätt så betyder det att han ska framföra hans filmmanus på bästa möjliga sätt för att den ska bli en av filmerna som blir vald till "Major drama" eller vad det nu heter, vilket jag tror innebär att det är bara dem filmerna som blir valda som blir gjorda (jag försöker iallafall).
Jag kommer iallafall hålla tummarna hårt i sömnen för att hans film ska bli vald, för om jag får säga mitt så tycker jag verkligen verkligen att Filip är värd det. Han har kämpat så otroligt hårt med sitt manus (tror jag har fått fyra stycken manus skickat till mig innan det slutgiltliga kom) och har för den delen skrivit ett riktigt bra manus också!

Så vi får heja på honom och hålla tummarna!!



Jag vet om att du kommer klara det bäst baby, tänker på dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0