i väntan på shortlist

Det var ett tag sen jag lovade nu att det inte skulle dröja ett tag innan jag uppdaterade igen. Ber om ursäkt igen. Jag känner bara att jag inte har någonting att skriva till er mer. Jag gör ju bara samma saker det kan ju inte vara så intressant att läsa igenom varje dag. Plugga, sova, äta. I princip.
Vi var dock på bio häromdagen. Scott Pilgrim vs. The World blev det. Underhållande och bra film. Vi bestämde också att vi ska försöka göra det som ett återkommande projekt en gång i veckan. Det är nämligen bara typ 50kr för en bio på måndagar för studenter. Perfekt tyckte vi.

Idag har det bara varit lugnt, men det kommer bli mycket Thesis-pluggande snart. Vi sitter också och väntar med spänning på vilka som blir shortlistade efter pitchen och som därmed får chansen att regissera filmen och storyn de pitchade. Ska bli spännande!

Och hörreni, glöm inte att kommentera. Även ifall jag ser på statistiken att folk fortfarande regelbundet kollar min blogg behöver jag höra lite feedback och respons för att intresset ska hållas upp. Annars blir det som att skriva dagbok. Jag gör detta för er Sverige-folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0