jahadå

Fan, vi kan väl alla hålla med om att det inte var igår. Julia har varit här i 1 månad som ni vet, och kan väl bara säga att det har varit henne som skött bloggandet då. Det är inte så att jag har tröttnat på att lägga upp saker, eller jo delvis, men jag har tröttnat på att lägga upp det jag lägger upp. Har varit här ett tag nu och med tanke på att jag sett allting här flera gånger om så är det svårare att hitta några bilder att lägga upp. Ni tänker säkert att det räcker med text, men text blir mycket tråkigt i längden, det behövs bilder. Men jag ska verkligen försöka igen.
Skolan har dragit igång igen. Mycket att göra. Ytterst mycket. Har 1 idé som ska göras till directing electiven. Där ska jag regissera en 2-3 minuters scen med 2 personer. Så vi har castat personerna och pratat om karaktärerna i 4 dagar förra veckan.

Sen håller vi på med major scriptet också där jag skriver om en ung kille som klär sig som en superhjälte. Mer eller mindre. Måste verkligen komma på ett sätt att lägga upp det här, för hade varit roligt att kunna visa er.

Thesis har också börjat. Det är en lektion där alla ska göra varsin film. Vi börjar med en idé från ingenstans, utvecklar det till en story, skriver manus och spelar sedan in den. Ytterst rolig och nödvändig lektion. Min idé där är ett bankråns-misslyckande med en kriminell uteliggare och hans blinda kompanjon klädd i superhjälte kostym. Den idén var förövrigt en blandning mellan 5 andra idéer jag hade, men det slutade med att det blev ganska så roligt.

Och det är väl mer eller mindre hur min vardag ser ut nu mera. Jag ska försöka uppdatera snart igen när jag kommer på mig själv att jag inte gör något nödvändigt. Tack för att ni hängt kvar och tålmodigt kollat bloggen i alla fall! Och välkomna ni 3 nya prenumeranter. Otroligt hur det har gått till när jag inte skrivit något men ni ska veta att jag är evigt tacksam.

Vi hörs snart igen,



Kommentarer
Postat av: Din

Du lovar för mycket min fis. Nu är det dags att uppdatera igen om du ska hålla ditt löfte att uppdatera mer nu ;) Fiiinaste

2010-08-16 @ 22:54:20
Postat av: Filip

Ja jag vet :( Förlaut. Men jag tappar motivation ju. Bara du min fis som är duktig på att kommentera <3



Men jag ska, jag ska jag ska jag ska :*

2010-08-17 @ 16:26:50
URL: http://sauppenbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0