something in your eyes

En liten markering till dig min älskling, det är dags att uppdatera Sverige om vad som händer i ditt liv nu va.
Men det jag vet är iallafall att han håller på med tre? script? haha eller något sånt, har tusen saker i huvudet men kämpar på som bara den ändå. Det är min kille det, han ger sig inte förens allting är bäst. Aldrig är han nöjd förens han har det bästa av det bästa (som jag då, hahaha nej skämt-o-sido). Det är verkligen en egenskap som han har som jag borde ha lite av, så jag hade fått lite mer kämparglöd med saker som jag vill förbättra.

Han har iallafall skrivit ett bra manus som jag har fått läsa innan jag stack från Australien. Självklart har han fått feedback från andra på skolan och har nu ändrat en del i det, men de nya delarna har jag inte fått läsa än, jag tyckte iallafall att orginalet från början var grymt.
Kanske skulle ta och tjata på honom lite så han lägger upp något här... (för JA älskling, det är bäst!)
Och jag ska även tjata på honom så han uppdaterar här ordentligt åtminstonde i helgen och uppdaterar er om vad som händer "Down Under".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0