picknick i sydney park

Vi uppdaterade aldrig igår igen pga. att dagen bara sprang iväg som vanligt.
Jag vaknade med jätte ont i hjärtat och som strålade bak i ryggen, och det gick inte över på tre timmar så det blev en sväng till sjukhuset. Som tur var fick vi träffa en jätte trevlig doktor som gjorde sig väl förstådd och han kollade så att det inte var något fel på hjärtat eller lungorna, och det såg bra ut. Så han trodde att det var att jag hade muskelspänningar i bröstväggen? om det nu var så det hette.
Sen efter det så gick vi till Metro och fikade med Henrik och Jacob och handlade in lite nödvändigheter till våran picknick idag.

Så idag blir det picknick i en dunderstor och dundermysig park. I picknick väskan hittar vi pannkakor, riskakor, oreos, fruktsallad och sen skulle Filip tvunget ha med sig sina favorit vaniljplättar.
Efter parken så blir det hem och mysa och byta om sen ska vi äta middag på, häpna och hör, Mac Donalds, jag har inte ätit där på säkert två år, så nu kände vi att det var dags att jag med får avnjuta en cheeseburgare... om jag nu kommer njuta, haha vi får väl se hur det blir med det!
Sen är det bio på schemat eftersom det är tisdag och man får en bio för 70 spänn så tänkte vi att vi passade på med det idag.

Nej nu ska jag fortsätta att imponeras av min mästerkock som står och kastar pannkakorna i luften, hoppas ni får en underbar dag när ni vaknar!
19 månadersfrukost vid operahuset
Uppe vid operahuset
Filmfestivalen, awardskvällen



Kommentarer
Postat av: Viktor

Tjo brorsan, hoppas allt är gött! Löste det sig med musiken och det? Tyckte jag läste något på Oscars facebook!



Har inte kommenterat på ett tag så jag kände att det var dags nu. Vet hur det är när folk slutar kommentera, man tappar motivationen helt enkelt. Men fortsätt skriva för det är kul att veta vad som händer där nere! :) Har fixat ny blogg nu också, tvingar dig inte men du kan ju titta in om du orkar :) http://viktoriversen.blogspot.com !



Ha det gött :)

2010-07-21 @ 17:23:51
URL: http://viktoriversen.blogspot.com
Postat av: mamma

Hej på er turturduvor!Ni verkar ju bara ha det helt underbart,må gott o njut,men ursäkta vem är det som har ont i hjärtat?Va fina ni var på filmfestivalen KRAM MAMMA

2010-07-21 @ 19:21:56
Postat av: Filip

Hej mammsen. Ja vi har det verkligen bra. Idag ska vi till Sydney Aquarium så vi har fortfarande saker att göra här. Och det var Julia som hade lite ont i hjärtat så du behöver inte få mammakänslor. Haha. Men vi hörs igen!



Och Viktor, är inte det bästa med det där med bloggar, att liksom återbesöka dem dagligen, men jag ska försöka titta in så ofta jag kommer på det! Tack för kommentarerna!!



Kram Filip

2010-07-22 @ 03:24:23
URL: http://sauppenbart.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag blir orolig för Julia med,lite mammakänslor där med,men blir glad att hon mår bättre.Hedda har fått åka hem efter två rymningsförsök i sandskogen,jag gick o duscha o hon blev av med mig,o försvann utan att Lars o Johanna märkte något,kröp ut vid ingången fast det var stängtLars säger att hon ville kolla campingen o att hon inte alls saknade mig,konstigt nog rymde hon inte mer sen.Kram mamma

2010-07-22 @ 13:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0