13 juni, 18 månader


1 och ett halvt år älskling. Det är helt otroligt länge :* Kommer ihåg innan vi blev tillsammans när man hörde om alla de här långa förhållandena och man bara önska att man var en av dem. Nu är vi en av dem älskling.

Om bara 18 dagar för mig står du och pussar mig och vi kramas på Sydney airport. Okej att det har känts som så längesen, men när jag tänker tillbaka på det i alla fall var det precis vi grät och sa hejdå på Landvetter tillsammans. Eller så är det bara för att det är mitt starkaste minne jag har som gör att det känns som att det hände igår. Hemskt var det i alla fall.

Jag ska erkänna att jag har haft lite problem med detta brevet. Bara därför att min lilla älskling bestämt sig för att hon ska åka iväg och tävla med hästisen. Så mycket lättare det hade varit ifall du bara hade följt med till Tosselilla med tjejerna då :* Jaaaaa, helt rätt. Denna månaden ville jag att du skulle spendera dagen med Rebecka, din bästa kompis bara för att jag inte ville att du skulle vara själv på våran 1 och ett halvtårs dag juuu :( Men jag har pratat med henne, så kan du hade det varit bra ifall du kan höra av dig till henne och hämta det i alla fall. Eller ifall ni träffas ikväll så min önskan går i uppfyllelse...

Tack för ännu en månad, och allt av din tid som du väljer att tillbringa på din jobbiga pojkvän som bara åker iväg från dig sådär. Men snart ses vi igen.. Snart... Nemo Nisi Mors.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Godkväll Broder! Allt väl? Ville bara berätta att jag fått igång din bärbara igen! Formaterade om den :) Hade gött!

2010-06-13 @ 22:13:01
Postat av: Filip

Aufan, fan vad gött :D Fixa ni problemet med laddaren och sånt eller?



Jodå allt är bra. Mycket bra. Hur är det själv?

2010-06-14 @ 09:38:50
URL: http://sauppenbart.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja laddaren lödade jag och pappa ihop för ett tag sen :P Går dock inte att ha datorn igång utan laddare för då blinkar bara skärmen svart typ.. Men det funkar ändå :)



Jo förfan! Det är fint :D

2010-06-14 @ 17:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0