5

Hejhej, och förlåt för förmodligen genomtidernas sämsta blogg-uppdatering. Men vi har inte internet på dagarna längre, och har gått och lagt mig innan internet börjar fungera om vi inte kollat på fotboll och sovit länge, eller gått upp för att göra något och har typ inte suttit vid internet över huvudtaget.

Igår kom det hit en drös människor i alla fall som skulle hjälpa oss att fira midsommar tillsammans. Vi lagade mat och så till de första gästerna, vilket blev nypotatis, sallad, vitlöksbröd och någon kyckling som Amina i huset köpte till alla. Dock var väl inte allt så bra som det låter. Redan när jag vaknade kände jag att jag var öm i benen och sånt, men jag trodde det var träningsvärk från den långa rundan vi gick dagen innan. Men nejdå, tack gud, nu har jag blivit sjuk också. Kunde i alla fall inte vara ute igår utan att få ont i huvudet och var riktigt trött hela kvällen så jag sov nog cirka 5 timmar av festen, och gick sen upp för att kolla lite på brasilien portugal men somnade igen och vaknade nu klockan 10.30 av att världens bästa älskling väcker mig. Men har fortfarande lite ont i huvudet dock, jobbigt som fan, ingen aning om vad det är. Tydliga tecken på migrän eller? Så idag blir det i alla fall bara att städa huset och vila upp sig.

Och nuuu är det inte långt kvar tills min älskling kommer. 4 dagar tills hon åker, och 5 dagar tills hon står här och håller om miiiig... I detta nu sitter jag ute i tv-soffan och tittar på henne när hon sover där genom skype. Finaste hjärtat. Längtar så till vi ska få somna med varandra igen <3

Ska försöka bli bättre med att uppdatera i alla fall, och det kommer definitivt bli bättre när älskling är här, har en känsla av att hon kommer dra mig i håret då och få mig att förstå att människor där hemma vill veta vad som händer. Men vi hörs snart igen då.

5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0