fredag

Tänkte sätta fredagsmys som rubrik igen, men då märkte jag att jag redan hade haft det 4-5 gånger. Dålig update de senaste dagarna, det kan jag hålla med om, och det ber jag om ursäkt för. Just nu sitter vi hela gänget och ska titta på film. Det var väl egentligen bara tänkt att det skulle vara vi svenskar, men turkar är inte sena på att se en film ifall det erbjuds heller märkte vi, så dem har ockuperat soffan.

Har börjat leta lite bilder och göra lite saker till en eventuell story jag kan pitcha i part two. Men vet inte, bara ett alternativ. Nu ska jag fortsätta se filmen i alla fall. Vi hörs senare. Här nere är en bild jag tog från färjan mellan fastlandet och taronga zoo som vi var på för några dagar sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0