snart snart snart




Det är åtta dagar kvar tills mitt flyg går. Att tänka "åtta dagar" gör att det vrider sig i hela magen. Jag mår illa av nervositet och samtidigt är det en sådan sjuk längtan och lyckorus som går genom kroppen.
 
det som jag är så sjukt nervös över är hur i hela fridens namn ska JAG, Julia Felicia Jonasdotter Haraldson, klara av att hålla koll på pass, biljett, plånbok OCH mobil utan att ha en Rebecka bredvid mig så jag kan säga "Åh nej, min mobil, ring den, ring den, den är borta" för att sedan hitta den gömd i min innerficka i jackan.  
Jag är världens slarvmaja och jag står för det, och om jag klarar denna resan till Filip utan att bli av med något så ska jag fantamig ge mig en riktigt stor belöning!!

Som sagt, åtta dagar, smaka på ordet..... det är så-jävla-nära-nu!
(lovar att jag ska pussa på honom lite från er när jag är klar med mina)

Kommentarer
Postat av: K

jag bara ryser när jag läser era texter om varandra! så jävla mycket kärlek :)

2010-06-22 @ 17:39:54
URL: http://lovstraand.blogg.se/
Postat av: Filip

ohh snart snart snart är du hos mig mitt hjärta <3 saknar dig så det bara skriker om det. onsdag för mig idag, så imorgon är det bara 1 vecka kvar tills vi pussas på flygplatsen :* <3

2010-06-22 @ 20:32:59
URL: http://sauppenbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0