söndag

Igår var vi på fest hos Hayley och Hayley igen, eller hur dem stavar det, där vi var på fest för någon månad sen typ också. Tema vitt. Var inte alldeles för mycket vitt dock. Men det var trevligt. Jarrod och Turk följde med oss också, blev en lyckad kväll får jag väl säga.

Idag har det varit ännu en slappedag. Man orkar inte direkt hitta på lycka mycket som man gjorde i början när man kom hit. Man har gjort det mesta "lätta" och det som är gratis. Men jag har i alla fall jobbat lite i After Effects på en energi boll till en av storysen jag kan tänka mig pitcha som jag berättade tidigare. Tanken är att i slutscenen ska huvudpersonen hålla fram handen och det ska komma fram en energi boll, som ska försvinna när han stänger handen. Typ. Ska försöka komprimera den och lägga upp den någon gång.

Imorgon ska vi till AFTRS. En annan filmskola här i stan som ska flytta / stänga eller något så man kan komma dit och se på filmer, kopiera från böcker osv. Vi ska ju skriva en uppsats om en australiensk film på 1500 ord till sista veckan på den här semestern, så det är väl lite i förberedan till det såklart. Men nu blir det sängen snart och lite mer pill i After Effects :D

Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0