sydney by night


Ännu en lugn dag. Fan, man får väl skärpa till sig känns det som. Av att vara igång så länge som man varit varje dag känns det konstigt att ha en extra ledig helgdag. Men det är skönt, sen kommer man tillbaka och tar skolan med storm förmodligen!

Idag har jag inte gjort mycket mer än fortsatt i after effects, lagat kokt lax och potatis igen precis som förra veckan. Fruktansvärt gott fortfarande, och varit med och lämnat en film vi hyrde på videobutiken precis upp för backen från vårt hus. Jag har sett film också ju! Panic Room, en David Fincher film, regissören som snart blir högaktuell med att regissera Hollywood's version på Män Som Hatar Kvinnor. Bra film får jag väl säga, hade sina spännande faser, men dock inte den bästa jag sett, och definitivt inte den bästa från honom.

Imorgon blir det skola igen och då blir det att återkomma till samma vanliga dagliga basis som förut. Sova, äta, plugga, äta, sova. Men det är ju därför jag är här, det är ju valet jag har gjort!

Förresten 23 ynkliga dagar tills Julia kommer hit nu, ni kan tro jag längtar efter henne...







Kommentarer
Postat av: julia

det är läskigt nära nu hjärtat.... är så nervöööös

2010-06-07 @ 19:00:40
Postat av: Filip

Ja, och nu är det bara 22 dagar till och med :* 3 veckor exakt på torsdag tills vi pussas sönder på sydney airport <3

2010-06-08 @ 01:25:13
URL: http://sauppenbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0