taronga zoo

Dagen spenderades på Taronga Zoo. Idag ska jag låta bilderna tala för allt istället. Kommer komma in lite bildkommentarer och så dock, helt slipper ni inte mig.






Ni har aldrig sett något som sprang roligare än den lilla elefanten!







Uppenbarligen hade han någonting att skämmas för. Både kroppsspråket och svansen mellan bena är där.



Världens största ödla. Inte så stor.



Ey brorsan. Varför detta lömska leende?





Kärlek



Fyfan, för honom. Bild som tagen från filmen "Madagaskar"



"Fan vad vi har det bra älskling. Den här utsikten hittar du fan inte hemma i Sydeuropa"





Kommentarer
Postat av: Anders

Bilden på bockarna, eller vad det är, med bron i bakgrunden är jättebra. Den kan du tävla med i en tävling där man ska kobinera stad och natur. Kolla denna sidan; http://www.tierragrande.se/photocontest/



//Pappa

2010-06-01 @ 19:50:00
Postat av: Filip

Aa, jag skickade in bilden där. Ändrade lite med löven, gjorde delar av dem mer mot svartvitt så dem inte tog upp lika stor uppmärksamhet som dem gör just nu, och ändrade lite annat så den inte såg så "noise-ig" ut. Tack så mycket :D

2010-06-03 @ 00:19:18
URL: http://sauppenbart.blogg.se/
Postat av: Anders

Bra. Lycka till!//Pappa

2010-06-03 @ 09:28:30
Postat av: R

Hej!



Jag har en liten fråga som jag vill ställa.

Läste du Engelska A eller läste du B kursen också?

För du verkar klara dig finemang där borta.

2010-06-04 @ 10:29:33
Postat av: Filip

Hej R! jag läste både två, men hade bara vg i dem. Men här är personer på skolan som har ruskigt dålig engelska och klarar sig, skulle väl nästan vilja säga att vi svenskar är de bästa som inte har det som första språk med tanke på att vi studerar det så länge som vi faktiskt gör!

2010-06-04 @ 19:49:07
URL: http://sauppenbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0