vm

3 svenskar, en aussie och en fotbolls VM-invigning. Kan väl inte bli så mycket bättre. Nu sitter vi spända och väntar på första matchen som ska invigas med hallonpaj och chokladbollar från mästerbagaren Jacob. Dem har en fullscreens visning i darling harbour som vi egentligen skulle gå på med ett gäng killar från skolan. Men jag själv känner mig lite sjuk, lite grötig i halsen (mys). Så skönt att dem andra bestämde sig för att vara hemma istället. Joel är dock på inspelning på någon Thesis film i skolan, men han kommer sen också.

Min middag idag var inte att leka med heller. Någon form av grillstek, stekta potatisklyftor med efterlängtad bearnaise sås, och med vitlöksbröd såklart! Och tro det eller ej, med sallad som jag gjorde helt själv. Japp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0