13mm

Ja som ni tidigare kanske har läst. Nu har jag gjort det. Under protest från många, även mig själv, men det slutade som det gjorde ändå. Och som jag skrev, jag är sjukt nöjd. Känns så jäkla skönt. Och med tanke på att jag har klagat på att mitt långa gamla hår blev svettigt här nere så jag inte kunde göra vid det, blev detta bara ännu bättre när jag slipper tänka på det överhuvudtaget. Jag hoppas inte det blir en chock så någon där hemma svimmar eller något.

En annan bra sak, sjukt rolig, är att när jag satt där och blev klippt sa frisören att han köpte en trimmer för några dagar sedan för typ 400kr på K-Mart som ligger i närheten. Den var tydligen lite för trög, och tog för lång tid vilket kunde riskeras i att han inte kunde hålla sig inom 30min tidsramen alla frisörer verkar ha. Så jag fick den med mig :D Med 10 stycken munstycken från 3mm - 30mm. Så nu kan jag göra detta gratis om jag vill fortsätta ha det så här, och där med spara ytterligare pengar, kanon! Nu väntar sängen, lång dag i skolan imorgon. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Kim

Galet! Visst är de nice?:D

2010-03-24 @ 15:42:30
Postat av: Anders

Ser bra ut. Helt Ok. Jag förstår att det inte är praktiskt med hårvax och plattång på Bondi :)//Pappa

2010-03-24 @ 18:03:30
Postat av: Filip

Haha, ja det är sjukt nice :D Jag har ju varit emot det ett tag, men nu tog jag tummen ur.



Nej det var ju just det, och att det blev så varmt så det blev bara skit av allt med långt hår!

2010-03-24 @ 22:10:57
URL: http://sauppenbart.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Vad säger Julia? :)

2010-03-25 @ 23:04:46
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0