assessment done

Idag ÄNTLIGEN blev jag klart med möget och kan nu lägga det på hyllan. Slideshowen är färdig och klar. Storyn på den var att två killar, från olika destinationer, gick in på en pub och sätter sig på varsin stol. De kollar runt och får till sin förvåning syn på en 10 dollars sedel. De kastar sig mot den och gör allt för att få tag i den. De båda två håller i den, kollar in mot baren, och delar till slut på den med varsin öl. Budskapet med den var att visa att två människor som inte har någon koppling från förr lätt kan dela på saker och ting som jämlika. We are the world, we are the children.


Nu ska jag sätta mig och fila på min dokumentär pitch. Bara två dagar till. Sen väntar freedom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0