assessment considered done

Pitchad och klar. Det gick skitbra. Eller ja jag tappade aldrig av mig och pratade på som fan och fick allting sagt. Är det dåligt om en australienare säger att man pratar snabbt? Det är det va? Typ det dem är kända för själv, haha. Nej men han missade en sak för just då skrev han samtidigt och hann inte med sa han, så fick repetera det. Jag ska skriva upp pitchen här på bloggen någon dag också, förmodligen imorgon eller i övermorgon. Idag är jag värd lite vila med tanke på all den sliten och tiden jag lagt ner på det i veckan annars.

Imorse vaknade jag av att Sadi kommer in och dansar med ett paket i handen. Jag blir fruktansvärt arg för han väckte mig, men det visade sig att paketet var till mig, och kolla på bilden vad baby har skickat till mig. HON ÄR VÄRLDENS BÄSTA!! Ikväll blir det svenskt godismys med coca cola och film. Tack älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0