bättre sent än aldrig

Äntligen! För ungefär 9 månader sedan köpte jag en bok. En bok på engelska. Detta gjorde jag direkt efter jag fått reda på skolan här i Australien och ville genast lära mig prata det. Idag (20.43 australiensk tid) läste jag ut den. Bara 9 månader senare. Boken var Harry Potter and the Deathly Hallows, den sista i den sjukt spännande serien. Och denna boken var ju utan att överdriva den bästa med tanke på att man verkligen får reda på ALLT. Allting som funnits med i de tidigare böckerna får sin förklaring nu, sjukt bra. Boken har även varit med om en hel del nu. Jag minns första gången jag öppnade den i en park i väntan på Julia den dagen i Juni. Jag minns när jag låg i solstolen i Tunisien i 45 graders sol. Och jag minns idag, en dag hemma efter skolan i Australien. Den har fått vara med om en del, 3 olika länder har inte alla böcker. Nu kan jag äntligen börja läsa Snabba Cash också som jag velat så länge!

Idag var jag i skolan och hade möte med en filmskapare lektionen. Innan det skulle jag ju fixa min cykel fast det blev inte av för att dem inte hade tid så sitter just nu och väntar på Sadi som ska komma hem med verktyg till mig, och sitter samtidigt och kollar på Joel och Henrik ta sig an ännu en match på xboxet, i syfte att kunna skryta om vem som är mästaren här i huset. Spännande! Imorgon ska vi upp tidigt och lära oss surfa på Bondi Beach, ser fram emot det som fan. Ha en bra dag alla.


Kommentarer
Postat av: Julia

vad har killen till höger gjort med sitt hår? :-P tuppkam?

2010-03-22 @ 16:11:29
Postat av: Viktor

Det är väl nån form av växt som står bakom? eller? O.o

2010-03-22 @ 22:37:51
Postat av: Filip

Haha ja. Det är en växt i bakgrunden. Men det roliga är att Joel sa samma sak, så det är inte bara ni som får den illusionen!

2010-03-23 @ 09:20:57
URL: http://sauppenbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0