dag två på denna helg avklarad

Helt underbart skönt var det idag på stranden. Vi kom dit runt halv 2, 2. Tog då först vars ett mål på Mc Donalds innan vi hoppade i vattnet. Dock var det lite kallare än sist och vågorna var inte så jättestora idag så det var faktiskt inte lika roligt i vattnet, men sjukt skönt att det fortfarande är varmt, och för varmt för att bara ligga på stranden utan att bada.

Påväg hem så gick vi och storhandlade, så nu har jag kvällsmat för 1.5 vecka i alla fall. blev mat för cirka 350kr. Kanske är dyrare än vad det bör ligga på, men då är det ju frukost och allting, och BRA mat. Köttfärs, kycklingfiléer och kycklingvingar och sånt. Inte bara nudlar och ägg (host).

Ikväll lagade jag köttbullar och stuvade makaroner, måste vara en av de bästa måltiderna jag gjort. Sjukt god blandning, faktiskt. Gjorde mer köttbullar än vad jag behövde så nu har jag till imorgon också, perfekt. Nu blir det till att avnjuta denna lördagskväll bäst det går. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0