fredagsmys igen

Världens roligaste workshop idag i skolan. Vi fick varsin roll och skulle sedan spela in en scen när en polisman förhörde en kille. Jag var camera grip, så fick bara köra dollyn men i alla fall. Sen satte jag mig resten av tiden till att ladda lite 16mm film för att refresha det minnet om hur man gjorde det. Riktigt roligt. Efter det så skulle de som vann från pitchen hålla den igen för hela skolan. Sen fick vi välja vilken roll vi ville ha, och i vilken film vi ville medverka i. Jag valde Cha Cha Cha som en rysska ska regissera med tanke på att jag ville göra den filmen själv också. Jag valde First Assistant Director som första val, Camera Operator som andra, och Director of Photography som 3e. Hoppas verkligen på en First AD roll.

Ikväll har vi inte gjort något speciellt. Brasilianskorna hade några kompisar här som dem bjöd på mat så spelade lite xbox mot dem, bland annat fifa och buzz scene it! som är ett filmquiz spel. Han jag mötte i fifa var värdelös. Men det är jag med. Imorgon blir det åka in till stan och kolla lite kläder och kanske en väska till Sadi. Sen handla mat för resten av veckan. Det brukar jag göra på lördag / söndag. Nu blir det sängen och nästsista vintergatan avsnittet!! Godnatt alla.

Saknar dig Julia älskling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0