fredagsmys

Om Mr Bean hade varit en avatar, så hade han med all säkerhet sett ut så här. Bästa gruppen på facebook förmodligen.


Idag har dem andra i huset hyrt en film, District 9. Dock såg jag den på planet och hade sett den en gång innan, men får väl slå mig ner och kolla på den också. Imorgon är det fest i huset igen, senaste gången var ju Brazilian bbq festen som ni säkert minns. Imorgon fyller Marilia år, en av brassarna. Imorgon är det också månadsdag med älskling, vet alla vad det betyder?...

Kommentarer
Postat av: madelene

hahaha jag tror jag dör. fyfasen vad bean är het.

2010-03-12 @ 19:29:49
URL: http://reschke.blogg.se/
Postat av: Julia

Längtar så sjukt mycket till imorgon!! Är så nyfiken på vart du för mig denna gången....

2010-03-12 @ 22:36:07
Postat av: Filip

Het? det är bara förnamnet!! Haha :D



Längtar mest, ska bli kul och se din reaktion den här gången också baby :* <3

2010-03-12 @ 23:31:43
URL: http://sauppenbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0