jävla slideshow

Idag har jag sprungit runder som en fisk överallt. Gick upp tidigt imorgon för att hämta filmen på Metro som vi skulle framkalla, det var 100% den var klar. Kom dit. Den var där! YES! Oframkallad! Dem kunde inte göra det längre. Vi vill ha den till en slidefilm fortfarande, inte framkallad till bilder så det är lite problematiskt.

Jag tog bussen in mot skolan, förbi den, och hoppade av för att gå till ett ställe som hette The Lab där dem framkallar sådana här bilder fortfarande. Det gick hur bra som helst, och väl där hittade jag några polare från skolan som körde mig tillbaka sen. 2 timmar senare går jag dit igen för att hämta bilderna. 7 stycken är bra. 3 stycken är svarta, av de 10 vi skulle ha. Katastrof. Så imorgon får vi fotografera om allting. Men det kommer ju dock gå snabbt nu när vi vet hur allting ska vara.

Filippo, en italienare från skolan, frågade mig även idag ifall jag kunde skådespela i hans directing assessment, och jag sa såklart ja. Ska bli kul som fan. Vår uppgift är att skriva en scen på 1-2 minuter som handlar om 2 personer, och där en 3e kommer in och ändrar situationen, slår ut en annan av dem. Typ. Detta är för att göra en övning där skådespelarna ska kunna ändra på någonting de håller på med.

2 bilder från slideshowen som jag tog med min kamera, så det är inte rätt men för att visa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0