lång vecka

Precis satt mig ner efter denna oerhört långa helg. Har som sagt jobbat med kamera i skolan hela veckan, men det har dock varit väldigt roligt, men nu är man fruktansvärt trött och vill i princip bara sova. Orkade inte ens göra mat idag så blev bara lite mackor och frukt.

Sitter just nu och lyssnar på alla skratt ifrån köket. Jättemycket folk som brassarna lockat hit för den ena snart ska dra så dem ska säga hejdå. Dock samtidigt som jag ligger i sängen och försöker komma på någon idé till min scen jag ska regissera på torsdag. Scenen ska handla om 2 människor, efter ett tag kommer en tredje människa in, och en av de första försvinner, mer eller mindre. Men det är klurigt, så vida man vill ha något roligt också som jag letar efter! Lämnar över här för dagen, blev ett tråkigt inlägg. Men ännu en gång så vet ni om att jag lever. Nu blir det omedelbart sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0