onsdag

16mm film i skolan idag. Vi har en helt otroligt bra, norsk och rolig kille som heter Gerreth Tillson som enligt rykten är väldigt lik Harry Osbourne i Spiderman filmerna. Förra veckan lärde jag mig som sagt att ladda 16mm film, idag var jag med 3 andra killar och byggde ihop och plockade isär en kamera istället. Det är sjukt roligt, om inte det bästa, så ett av favoritämnena i alla fall!

Just nu sitter jag och Jacob och skissar på lite olika idéer om slideshow presentationen vi ska ha klart till tisdag. Det slutar nog med att vi ska göra en liten scen med 2 personer som går in på en pub, hittar en 10 dollar sedel, de håller i den båda två samtidigt, och det slutar med att dem delar på en öl med den. Med detta vill vi visa att det spelar ingen roll vilken bakgrund/kultur/berättelse någon av dem har, man kan ändå dela på saker och ting som jämlika. Hoppas det går hem hos Leslie vår lärare också bara. Och imorgon ska vi fota det. Så det kommer förmodligen upp bilder då.

Ikväll väntar 8e avsnitt av Vid Vintergatans Slut, produktionen jag var med och jobbade lite på. Ni som läser bloggen som har lite yngre barn, hoppas verkligen ni ser på det, till och med jag som kan manuset tycker det är skit spännande nu!! Haha.

Ha en underbar fortsatt dag!


Kommentarer
Postat av: Julia

Blir så sjukt glad över att höra att det har blivit så rätt för dig, och redan hittat favoritämnen. Jag säger det igen, är så sjukt stolt att du har gjort detta valet! /Din

2010-03-11 @ 00:16:04
Postat av: Filip

Är stolt över att du finns där och stöttar mig och att du är så stark som du är. Världens bästa

2010-03-11 @ 08:38:36
URL: http://sauppenbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0