raquels avskedsfest

Andra gången på Side Bar. Idag även en onsdag som förra gången vilket betyder att bandet som var där sist var där även idag. Väldigt trevlig, men det blev bara en cider i hennes ära sen stack i alla fall jag hem med tanke på att det är tidig skola imorgon.

Tidigare idag var vi och filmade lite på en av dokumentärerna jag är med i, den jag är sound recordist på. Dokumentären går ut på att vi ska se Epiphany som är regissör göra danslektioner med sin mormor och sen en speciell lördag så ska dem samla hela släkten på ett kalas och då ska vi komma in där som en överraskning med kamera och ljudkit och så ska hon göra dansuppträdandet. Ska bli sjukt roligt att se allas reaktioner! Idag spelade vi inte lite intervjuer med hur hon kände nu före det hade hänt så att säga.

Imorgon ska jag regissera min scen som jag skrivit. Ska bli kul att se hur det blir och förhoppningsvis så får jag väl in den på datorn sen så jag kan ha och kolla på och jämföra med före och efter ;-) Haha.

Här nedan följer lite bilder från kvällens avskedsfest. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: din

men alltså!! sluta vara så snygg

2010-03-31 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0