slappedag

En hel dag har ännu en gång tickat iväg för oss. Idag har jag bara suttit och degar rent utsagt och filat en del på pitchningen såklart. Har bland annat översatt den till engelska så den är klar nu. Med reservation för ändringar dock, men nu är det väl bara att plugga in den. Tänkte ta lite bilder på stan imorgon också och visa med färger hur jag vill att filmen ska se ut och möjliga inspelningsplatser. Fick även tid att prata lite med Glenn idag och har sagt till honom jag ska lägga ut pitchen här sen när jag väl har pitchat, så det kommer förmodligen komma upp i mitten av veckan som kommer nu då.

Har varit lite bråk hemma i huset också. Polskan gick loss för att hon inte kom in på sin dator. Hon anklagade någon för att ha ändrat hennes lösenord eftersom datorn hade stått framme hela tiden. PERFEKT att ändra lösenordet på någon annans dator man delar hus med, det är inte så uppenbart att någon av oss gjort det då? Problemet löstes dock, med en enkel caps lock tryckning. Tjejer och datorer alltså, haha.

Imorgon börjar jag egentligen inte förrens klockan 14 men ska nog åka med de andra redan kl 10 för att kolla när dem pitchar och se på de andra så jag får lite erfarenhet och om möjligt fler idéer till min egen. Nu drar det sig mot natt här dock men först ska jag kolla på New Moon. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0