swedish meatballs

Tänkte sammanfatta veckan som gått lite.

v10
Måndag:
Träna träna träna för pitchning
Tisdag:
Pitchning

Onsdag
Bara ta det lugnt, handlade lite mat efter 16mm film lektionen i skolan

Torsdag
Spelade in en rolig sak i skolan. Vår lärare frågade oss en och en framför en kamera då hon ville vi skulle berätta om ett tillfälle vi blev kära. Det var mycket roligt att se alla reaktioner. Jag visste dock att det skulle visas för alla så jag tog tillfället i akt att skoja till det. På kvällen var jag och Joel iväg hos några killar han eventuellt skulle göra dokumentär om. Det var VÄRLDENS jävla ruckel, 13 personer bodde där och dem hade förmodligen inte städat på de 4 åren de bott där. Det kommer komma bilder på det.

Fredag
Workshop i skolan. Var och köpte en kamera med Jakob som skulle vara till han och Henrik.

Lördag
15 månader med hjärtat <3. Fotografera slideshow projektet. Efter det var det födelsedagskalas, som dock flippade ut totalt.

Söndag
Hemma ta det lugnt dag. Tvätta massor av kläder, städa på rummet, gå och handla mat med Sadi. När vi kom hem gjorde jag himmelska köttbullar. Första köttbullarna jag gjort som inte heter Mamma scans. Gjordes helt från grunden! (okejdå, köttet var malt och så)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0