togaparty

Igår hamnade vi på fest hos dem tjejerna jag skrivit om tidigare killarna träffat här nere när dem var ute och festade i stan. Dem hade någon form av utklädnadsfest där alla skulle klä ut sig i ett lakan, för att efterlikna jesus eller något? Forna grekerna åtminstone. Var kul att träffa lite nya människor också. Kom bra överrens med en homosexuell kille som tyckte det var sött med brytning. Jag backade undan sen. Han sa även att när han kom ut att han mamma sagt att han inte kunde vara bög, han kunde ju inte städa och var alldeles för skitig. Det var roligt.

Idag har det varit en väldigt ta det lugnt dag. Har varit hemma med Jacob medans Joel och Henrik varit inne i stan och glidit runder. Vi hamnade framför vårt xbox och fifa. Fick även syn på Harry Potter boken jag haft i ett halvår jag inte orkat läsa ut. Så har läst 50 sidor i den idag också. Helt otroligt, jag slutade när det var sjukt spännande när vi flög hit. Ska ta upp den innan jag somnar igen. Imorgon ska jag till en verkstad och fixa min cykel innan skolan börjar, så jag kan börja använda den också. Godnatt på er!


Bild från ikväll. Människor kom inrusandes till mig och sa att himmelen brann. Det kanske inte ser lika coolt ut här, men det var sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0