trevlig kväll

Klockan 2 skådespelade jag i två olika projekt som olika elever hade via directing assessmenten. Sammanlagt har jag nu gjort 3 olika scener, och i alla har min "flickvän" varit RIKTIGT arg på mig. Förstår inte? Men det har varit skit roligt, och jag måste säga att det är riktigt roligt att skådespela.

Ikväll var Martin, Kullberg och Jenny med respektive på skolan på ett besök. Riktigt härligt att få träffa dem igen och dem verkade tycka om skolan. Efter det åt vi på thai restaurang tills alla var tvungna att gå runt 21.30 tiden. John frågade mig om jag ville sitta kvar under tiden notan skulle bli betald. Nu 3.5 timmar senare är jag hemma. Det är något med tidsuppskattning och australienare som inte går ihop, jag kan dock inte säga vad. Vi satt och drack lite australienskt vin som han bjöd alla på, sen slutade det med att vi satte oss på en pub. Som tur är har jag inte lektion förrens halv 6 på kvällen imorgon!

På tal om skolan. Jag ska vara clapper loader i en major drama film, och scripta i en annan. Sen kommer jag vara producent och editor i en dokumentär, och sound recordist / designer i en annan. Detta passerar mig såklart PERFEKT med tanke på att det är en av varje roll och jag kommer få sjukt mycket erfarenhet. Hur som helst behöver jag lite sömn. Vi hörs defenitivt imorgon... Natti!


Kommentarer
Postat av: madelene

Nu har jag missat något. Är Martin, kullberg och jenny nere hos dig och hälsar på? haha

2010-03-25 @ 17:57:30
URL: http://reschke.blogg.se/
Postat av: Julia

Ändå helt okej inlägg för att ha skrivit det i det tillståndet som du var i snygging ;-)

Men en miss hittade jag i texten: "Sammanlagt har jag nu gjort 3 tjejer"?? Haha! Du är fin du!

2010-03-25 @ 20:07:06
Postat av: Filip

Haha ja dem är här nu och ska stanna i typ 10 dagar :p



Oj, haha det får jag ändra :p

Saknar dig älskling, längtar tills du vaknar.... <3

2010-03-26 @ 00:08:15
URL: http://sauppenbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0