väldigt lugnt

Sitter hemma och fixar lite med musik som jag vill lära mig spela på gitarr om vi ska inhandla en sådan. Har hittat en för 40 dollar på Gumtree, vilket är typ 275 svenska kronor, skit billigt. Och jag vill bara ha något som det kommer ljud ifrån ju. Jag har även lagt upp budgeten och då räknat ut att jag har 100 dollar i veckan att leva på, då inklusive mat. Och 50 dollar har jag bevisat att jag klarar mig på när jag köper mat för en vecka, så de 40 dollarna är nog okej att slösa på den en vecka i alla fall, sen har man ju den...

Vi gör ingenting idag alltså, denna fredag. Detta med anledning att vi ska till skolan imorgon och ha cinematography elective från 10-5, så även på Söndag. Så det blir mycket skola denna veckan. Ska även försöka fixa så jag kan vara ledig på onsdag och se ifall Martin, Jenny och Kullberg vill hitta på något igen inne i stan innan dem åker hem på lördag.

Nu ska jag träna lite innan jag ska prata med Juliafisen på Skype och sedan somna in i min ikea säng. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0