filmproduktioner

Planerade med en kopp kaffe och lite kakor för att komma in igår kväll och blogga skiten av den här bloggen och visa massa bilder från filmerna vi spelat in. När jag kommer in ser jag att vårt internet inte fungerar länge, så har nu bara internet mellan 1 på natten och 1 på dagen igen. WIHO. Men vi får internet under dagtid på söndag igen typ.

I alla fall, jag har ju som sagt varit inne i en produktions-period nu på några veckor och förra veckan var veckan vi spelade in. Från tisdag till torsdag var jag med och spelade in filmen som heter Happy Harry. En film om två brödrar som driver en nyckel-affär tillsammans. Och från fredag till söndag spelade jag in Cha Cha Cha. En film som från början var en komedi där allting går fel, som förvandlades till en drama där mycket går fel och som såklart får ett lyckligt slut. På den förstnämnda var jag Clapper Loader och på Cha Cha Cha, den senaste jag var med i, var jag Continuity.

Har inte så mycket bilder själv med tanke på att jag inte hade tid att fotografera, men där är några bilder här där jag är i action. Första bilden är förövrigt en crew-bild från Happy Harry inspelningen, och resten från Cha Cha Cha. Ha det bra!






Kommentarer
Postat av: charlotte

Å, nu vill man ha gått ut gymnasiet och göra en riktig film! :)

2010-05-05 @ 20:02:21
URL: http://charlotteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0