födelsedag

Väldigt lång dag. Ställde klockan på 10 i 8 imorsen. Snoozar. Kommer på att det är min födelsedag, men var fan är min sång? Killarna skulle komma in och sjunga halv 8 så jag fick ligga och dra mig tills dem knallade in några minuter över, haha. För jävla roligt. Bad Joel komma in med presenterna och kuverten jag fått hemifrån så jag hade någonting att göra också. Blev väldigt mysigt! Efter det pratade jag med älskling på skype. Förutom brevet som låg bland de jag öppnade på sängen så fick jag även biobiljett till IMAX-biografen här i Sydney!!! Det är världens största! Dem säger på skolan att bara själva duken är stor som en hel byggnad. Får se vilken film det blir där. För nuläget ser det ut som det blir Alice i underlandet. Fan vad kul det ska bli! :D

Jag kom till skolan runt 9.30 då vi först av allt hade dokumentär klass. Vi gick igenom vad vi hade och så och pratade lite vett och etikett vad vi borde göra, vad vi ska göra och vad vi bör ha gjort klart till nästa vecka. Rolig lektion. Efter det hade vi writing, som definitivt bevisar gång på gång att det är min favoritklass. Jag vet inte om det är för att jag gillar idéen som jag skriver, vilket jag inte tror för så klockren är den inte, men jag tycker det är så jävla roligt att bara förvandla en historia och se det i manus-layout. Otroligt. Fick lite feedback på idéen och utmaningen till nästa vecka är att skicka in storyn med 3 olika slut för att diskutera fram vilken som är den bästa och varför.

Nu på kvällen har vi spelat in pickups till filmen Happy Harry vi spelade in för några veckor sen. Har dock varit roligt att vara tillbaka till "spela in film"-perioden vi var inne i för ett tag sedan, men det var kanske inte den bästa dagen att göra det på.

Sen kom jag hem klockan 11 och började laga lite lätt mat som jag började äta typ kvart över. Från den stunden hade jag alltså 45 minuter kvar att fira av min 20 års födelsedag. Kanske inte vad jag önskar men det kommer definitivt tas igen imorgon! Förresten, jag fyller 20 år, den 20e detta året. Det är dock ännu en skam att jag bara varit i skolan, men det är ju faktiskt lite roligt. Champagne-år lyckades vi räkna ut att det hette. Kändes faktiskt lite roligt, åtminstonde att jag var medveten om att det var det så jag inte kom på det några dagar/veckor/år senare, haha! Nej nu ska jag lägga mig, en lång dag imorgon med skola och partaj. Natti!!


Mina 3 gossar som sjunger för mig imorse! Sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0