igår var det fest ja

Usch, känner mig helt sämst på när jag tänker på vad jag har gjort idag. Ingenting. Absolut ingenting. Inte ens ett ynka blogg inlägg har jag lyckats få iväg. Dock precis när jag blev manad till att skriva la vårt internet ner, så nu har jag bara internet på natten mellan halv 2 och på dagen halv 2. Lite drygt.

Igår var det fest ja. Mycket mycket trevligt. Kom en hel drös från skolan och några andra kompisar som vi träffat här nere också. Var skit roligt, eller jag hade åtminstone roligt. Var skit bra stämning och alla gick runt och snackade med alla. Minst sagt en lyckad fest, det ska ni ha tack för killar!!

Inatt ska killarna hämta Henrik's brorsa på flygplatsen, och sen kommer även en tjej från pakistan som går på våran skola hit, hon flyttar in här då. Ska bli kul med lite nya ansikten. Dock stannar bara Henkes brorsa i typ 2 veckor eller något.

Nu blir det sängen, kanske lite mys framför Johan Falk med mig själv. När ska någon komma hit och mysa med mig? :(


Bild som mer eller mindre talar för hur jag har känt mig idag.


Kommentarer
Postat av: din julia

denna någon är jag älskling, det vet du om. på onsdag är det bara 5 veckor kvar... näääära.

snart ligger jag bredvid dig och myser till Johan Falk, för det ska man fan inte behöva göra ensam!!

2010-05-22 @ 23:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0